sppoortlLov

Ja.. som sagt har spenderat mitt sportlov mesta dels i Stockholm..=) oj vad jag behövde den här trippen, ett litet avbrott från mina rutiner där hemma som jag har i penny bridge. Ätnligen fick jag träffa the fam här också, jag har hunnit dansa en del, och träffat så underbara människor.. ♥

Imorgon beger jag mig hemmåt till penny Bridge, där jag kommer att få träffa ännu flera underbara människor, shit jag är omringad runt en massa bra människor! tur jag har då!(a)
 Blir en tidig buss imorgon, sen ska jag hinna dansa lite, det ser jag fram emot., klockan 20.00 ska jag befinna mig hemma hos min käre pingla, Blerta som ska ha kalas, hon fyller nämligen 19år på Lördag så det blir firande för henne imorgon, Åhh vad myys, får se vad kvällen har att bjuda på=). Ännu senare på kvällen får jag finbesök ifrån fagersta, Mysan is in town for the weekend!=) `
På Lördag blir det en hel dag med mitt käre lag! vi ska hitta på en massa roliga saker, och lära känna varandra bätrtre, då vi fåttt nya tränare och nya spelare i laget, en kväll att se fram emot, på söndag blir det förhoppningsvis Match på Behrn Arena.. kaan mitt lov bli bättre? - Neh skulle inte tro det vaa! - Love the people i have around me. punkt slut.
Take care!

Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0