Lör. 20, 2010

Hade lite tråkigt så jag svarade på en massa frågor..

*Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope
* Vem tillbringade du minst två timmar med idag? en sovandes silvia haha
* Hur lång är du? typ 154
* Vilken är den senaste filmen du sett? Precious
* Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Hej du hade ringt. Ring igen puss /silvia
* Föredrar du att ringa eller skicka sms ? ringa, fast messar nog en del.
* När såg du senast din mamma? För någon timme sedan.
* Icke godkänt i något ämne? Nej
* Mvg i något? Japp flera :)
* När vaknade du idag? Först vid 8, sen vi 12.
* Vilken är din favoritplats? Hmm svår fråga.. sverige, chile, i värmen, sängen,
* Vilken plats föredrar du minst? busskuren iaf nu när de e så kallt. usch
* Vart tror du att du befinner dig om tio år? New York
* Hur stor är din säng? 120 cm
* Var har du bott/bor? Bara i Örebro, oxhagen, norr, och nu söder.
* Tycker du om kinamat? självklart
* Tycker du om kaffe? nej usch verkligen inte, de luktar gott men smaken är inte densammaaa!
* Vad dricker du helst till frukost? ett glas jucie
* Kan du spela poker? nej de kan jag väl inte påstå hah
* Känner du någon med samma födelsedatum som dig? 'Ja faktiskt
* Vill du ha barn? när jag blir äldre, ja
* Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska
* Föredrar du havet eller en bassäng? Haavet vid någon fin strand i något varmt land!
* Vad spenderar du helst pengar på? mig själv, kläder, resor,
* Är du cool? Jamenvesst;)
* Kan du rulla med tungan? nej men har alltid velat det , fråga mig inte varför de verkar kul hah
* Vem är den roligaste människan du känner? oj svår fråga, känner rätt många som får mig att skratta..=)
* Vad har du för ringsignal? Cheryl Cole- fight for this love.
* Dansar du i bilen? Alltid så länge det är bra musik=)
* När var du i kyrkan senast? oj minns inte, brukar inte gå till kyrkan.
* Vad ska du göra ikväll? Svårt att säga inget bestämt.. Kanske styrka ihop en kväll med vänner=)




Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0