fotboll/dans=<3

jag säger bara dans! Ursäkta spåkeT men fy fan vad jag har saknat det!- spelar fotboll, och tränar nästan två pass om dagen, inte exakt varje dag, men ja fotbollen tar upp mycket tid men det är den värd, önskar bara att tid inte existerade i vår värld.. så att jag inte hade behövt välja bort något.. Men ja, eftersom att jag just nu befinner mig i sthlm hos pappa, så passar jag på att ta lite klasser=), tog en klass idag , hiphop, och imorgon blir det mer! - shit vad kul det är..  jag önskar att dagen inte bestod av 24 timmar.. som nu tex, klockan är snart 24.00.... vilket betyder att man borde sova om man ska orka med morgondagen.. visst tycker jag att de e sjukt skönt att sova, men vi sover ju typ bort 1 tredjedel av våra LIV.. aja nog om detta, det var iaf grymt kul att dansa idag och jag ser mycket fram emot morgondagens lektion men kära Cherie Hampton=).
godnatt.

Kiss´nhug!

Kommentarer
Postat av: hilal

fotboll (L) !

och jättefin bild :) !

2010-02-24 @ 13:59:57
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: blert

Snygg du är!

2010-02-24 @ 20:00:39
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0