Heeelgens sista dag..

min helg har varit nice, i fredags blev de mys kväll hemma hos blerta, men jag somande dock till filmen, så hon hade mys kväll med sig själv hahah:P soorry hun , men jag kunde inte hålla mig vaken(A)


Lördag, satt jag på idrottshuset och kollade på fotboll/futsal som de egentligen heter=) helt okej dag, men bäste var semifinalerna och FINALEN=) precis som en final ska vara.. o Bk Forward tog hem segern!=)

Söndag , ja  det är idag de.. blev att kolla syrrans basket match.. det blev vinst för dem, kulkul=). Idag ska jag ha myskväll med bästa CORNELIA! min brors-dotter. vi ska äta på Saigon, o hyra film, riktigt bra mys kväll på en söndag..!

Just nu står blerta o steker pankakor i mitt lilla kök!=) hoppas att de smakar

 
Hon försökte få hunden att ligga,, gick inte så bra så hon visade praktiskt hur man skulle göra , haha


bilder från chile.

när F*n ska dem öppna starbucks  COFFEE här i sverige? i örebro PLEASE?! bästa fiket juuuh..♥


Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0