lite sjuk eller krasslig.

vet inte om man skulle tro mig, men det är faktiskt sant. Jag har inte varit sjuk/sängliggandes  på 2år! På två år har jag hållt mig frisk, från allt möjligt, små förskyldningar har jag ju självklart haft, men någon vinterkräksjuka har jag som tur är, sluppit!

Och nu vet jag inte hur jag känner mig, jag mår inte så bra, är påväg in i en förkylning tror jag. SUCK! Men men kan inte göra så mycket än att äta mat, vitaminer och sånt där stuff!

men nog om det!


Har haft en sjukt rolig helg iallafall.. Det började med att jag och Nina var med på strömpis som "modell för en dag" med modellfotograferna. Det var en rolig kväll. köpte faktiskt med mig 4 bilder. kan lägga upp dem en annan dag=).

Hela lördagen var jag i karlskoga och spelade en futsal cup! förutom att dommarna inte var dem som man är vana med här i örebro, och förutom att vi förlorade i finalen mot ett lag som hade turen med sig, och förutom att jag "gick" på alvedon hela dagen för att kunna spela, så var det en helt okey rolig cup!

hoppas på att jag kryar på mig, nu varma mackor o film, Hej!


 jag i chile 2008/2009 till vänster.
Kiss´nhug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0