lovelovelove- Heeelg YEAH!


Vänskap kan vara bland det viktigaste i ditt liv, efter familj kanske, but still, ta hand om dem du har runt dig, Ta ingen för given!


idag är det fredag, o jag känner inte för att gå ut o partayaH.. Men jag vet en som ska det.. Samuel Frensborg=) han fyller föresten 18 hela år!=) Stort Grattis:D♥ Hoppas att du får en grymt kul kväll att minnas!


Själv ska jag nog åka hem till berta och ha en filmkväll myys, med:


Imorgon blir det Aif hela dagen=), nu måste jag återgå till att vara social med den här damen!



Ha en bra fredag!


Kiss´nhug!


Kommentarer
Postat av: stina

synd att du inte hörde av dig, kunde kanske ha varit med.

2010-01-15 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0