Tjaaroo

HEej, länge sen! har inte haft tid att skriva, har haft fullt upp med en rad olika saker, nyår, träningar, familj och vänner, Storstens höjden!,  och mer kommer nog , känns som det blir ett grymt bra år 2010, det måste vara det, jag ska göra det till mitt år, kämpa ännu hårdare, maxa mina mål.. jag ger aldrig upp, kan inte inte nu, maybe when i´m 100 years old! fan 2010 alltså! it´s the year right there=).

Idag gymmade jag med Jay o nil, senare ikväll blir det Satiiin!, hoppas på en grymt skön kväll med tung musik!
 imorgon blir det nog ID-huset, ska kolla herrar när de lirar boll=)., Peace out.

  Höjden. med Sandra hallin  
  Nyår, med C  & B


Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0