living the life, are you?

hejsan,ja jag vet jag är urusel på att uppdatera.. men det beror på att jag har så mycket just nu som händer omkring mig... I fredags morse åkte jag till Lilla Fagersta, för att fira Min kära vän My, hon skulle ta studenten på lördagen, (ja jag vet lite konstigt att göra det på en lördag.. men men hursom så hade jag en grymt bra helg där!! kom hem igår rätt tidigt på dagen vid 1 typ, så jag passade på att hänga hemma med mami o baloo innan jag for iväg igen.. tog en mysig fika på Esp-House! mysigt att sitta i deras soffor och bara uppdatera helgens händelser..

Igårkväll blev det en mys kväll hos blerta, haha gissa vem som somnade framför tvn på soffan....?? ( jo jag så klart..) vilket bara kan betyda en sak .. att jag är sjukt sliten och att jag blivit förkyld igen förvånar mig faktiskt inte..:/ men nu har det gått 8 veckor.. pallar jag mer än såhär? det återstår att se!

jag har inte glömt bort att jag ska lägga upp bilderna från min älskade student! ska göra det så fort jag får tid till det! Nu måste jag iväg upp på stan och styra upp mitt liv lite på arbetsförmedlingen.. tummen upp för de! ikväll blir de fotboll och snabba Cash! Peace Out och take Care!

Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0