New time!

Shit.. haha jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något på så länge.. har inte haft tillgång till någon dator men nu är jag tillbaka!
Det jag gjort på den senaste är att ha förberett allt inför den stora dagen som kommer nu på FREDAG! Ja ni förstår säkert vad jag menar.. studenten så klart!=) Sedan var personal festen jag var på som jag skrev i inlägget innan detta, det var en sjukt trevlig kväll!! men famlijen Hellas=).
Vad mer då? Jo jag var i Helgen iväg och såg Eurovision songcontest i Norge, men lill coco´s=) det var en sjuk fest där! grattis till tyskland.. själv höll jag på Azerbaijan!=) (jag måste säga att jag inte följt melodifestivalen som pågick senast, kollade också då bara finalen då när Anna vann finalen i sverige fast då på tv :)  )
Nu Den sista veckan i skolan har varit inget annat är rolig och smått sorglig.. Igår hade vi i klassen middag med våra sjukt härliga lärare.. vilka människor vi har blivit.. shit tre år tillsammans.. shit vad vi har lyckats åstadkoma mycket! (säkert fel stavat där haha) Kvällen igår med dem kunde inte blivit bättre! . Men ah säger inget mer är att jag kommer att sakna familjen JB..  Efter middagen igår blev drog vi (klassen) då vidare till satin. där kvällen blev rätt lyckad, ikväll träffas vi igen, och den här gången ska vi röja Ritz! Jag hoppas på en trevlig kväll!=)
Inte långt kvar nu och det känns verkligen.. Det är första gången på länge då jag inte vet vad jag ska göra.. och för en gångs skulle känns det bra.. känns levande och lite smått läskigt.. Men fårse vad jag tar vägen efter sommaren! 
   Jag och fina Cornelia på plats i oslo för att se Eurovison som cornelia bara loooove=).


Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0