Studenten bästa dagen ever!

Natten till studenten spenderades hos pinglan Emma tillsammans med två andra pinglor! Jennie och blerta ;) vi hade de mysigt åt gott, Emma och jag hade dock väldigt svårt att komma till ro... Haha Jennie och blerta fick ju nästan ryck på oss hah men jag tror att vi kom i sängs till 1 iallafall jag och Emma alltså. Klockan var 4 när Emma steg upp hon väckte mig när klockan var halv 5 då jag kunde påbörja mitt hår.. Jennie och blerta fick strax därefter palla sig upp ur sängen då jag och Emma hade svårt för att vara tysta:) klockan 7 skulle vi vara på champange frukosten men vi kom såklart sent och var hos Viktor halv 8! Om jag inte minns fel:) väl framme var allt i full fart och kameran var såklart med överallt och bilder från hela min studenten kommer jag att lägga in senare då jag ju sitter och skriver från min iPod men efter en mycket bra champange frukost var det dags att knalla iväg till slottet för klassfotografering :) och om vi hördes när vi kom instormandes i slotts parken.. Trevligt, efter fotograferingen var det dags att ta sig in i slottet för att mingla, sedan skulle en elev från varje program hålla tal inför alla som som skulle ta studenten, och efterSom vår klass inte utsett någon så fick jag förfrågan om inte jag kunde ta det, och självklart tackade jag ja! Hade dock en timmes förberedelse på mig och jag gjorde de bästa av situationen och för er som var där förstår nog vad jag menar haha ( fick er att skratta iallafall ) ;) efter Alla tal från elever , läraren och rektorn var det dags för att ta sig på sig sin fina studentmössa!!! Därefter tog vi oss ned till slottsparken där vi tilldelades betyg och fällde en och en annan tår... Därefter skulle vi göra utspringet!! Skit nu när jag tänker tillbaka på dessa stunder så blir jag helt varm och ryser... Vill göra om det igen men vad jag njöt av varje sekund och för er som ska ta studenten i framtiden se till att njuta av varje sekund då ni endast får uppleva det en gång i ert liv! Väl efter utspringet möttes jag av familj och vänner och Shit vad glad jag var över att se dem som kom dit för bland annat min skull:) efter många kramar och mycket poserande var jag tvungen att knalla bort mot vårt flak, där möttes jag av min älskade klass som redan var i i full gång med vår jätte avanserade musikanläggning ( bergsprängaren som också blev överröstad av alla andra flak haha ) efter många varv runt om i stan var det dags att ta sig hemåt och hemma väntade ännu mera familj och vänner :) vi åt sjukt god mat och mammas bästa cheesecake! Efter de var det dags för presentöppningen rena julaftonnplus födelsedagen fast bättre!!! ;) fick de perfekta presenterna, det var kul att jag hann umgås med familj och vänner innan jag skulle möta upp min kära klass klockan 7 vid en park här i stan:) vid halv 10 tiden drog vi oss vidare till frimis där man träffade alla verkligen alla studenter så sjukt bra kväll vi hade där! Jag var hemma klockan halv 4 på morgonen med de fetaste leendet på läpparna, men så trött jag var hah vaknade halv 4 på eftermiddag en på lördagen:) deni de var min studen - den bästa och tack till alla som var med och bidrog till min sjukt bra studentdag!!!!!!!!!!!!! Love to you Guys<3. Bilder kommer senare / kiss'nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0