Excuse moi!

Men jag har varit upptagen.. och det bokstavligen! Var iväg på ett läger kan man säga i Värnamo och spelade Rookies Cup, som vi krigade, och om vi var välförtjänta vinsten! vi tog hem hela cupen!=) tummen upp för det!
Rookies Cup hade även fint besök där ända från USA.. Kul att träffa honom, Coach Braian Harvey :http://www.ocusports.com/index.aspx?tab=soccer2&path=wsoc 

Jag säger bara vilken kul vecka det var där i Värnamo!

nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan möta upp lite pinglor för att se sedan gå och kolla på Sverige-Turkiet F19 på Berhn arena! kul.. ska försöka lägga upp lite bilder från min vecka i värnamo, Peace Out!

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0