Helg Yeah!

En sjukt skön dag i sälen igår! var helt slut när jag kom hem så de blev till att dejta sängen på engång! nu är det lördag, får se vad denna dag har att bjuda på.. blev lite mys fika med mamsen, sen fotboll på berhn forward-degerfors. och kvällen avslutades med några pinglor med melodifestivalen, o ja jag blev faktiskt övertalad till att se den, de var ju finalen , och det var bra! och min favorit som jag lyckats hinna få, Anna Bergendal, hon var värd de! låten är bra, sen är ju nästa fråga om hon klarar Eurovison contest, men det är ju upp till henne att ta hem den segern också..=) good Luck! shit är fortfarande helt slut ifrån sälen resan, och har ont lite överallt, men ska inte klaga de var en fin dag där med sol o allt=) tummen ypp för det! nu ska jag sova. go´natt


Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0