HeartBeats.

Upp, fram, tänk till, tänk tillbaka... ja det är vad man får göra, när man känner att allting inte riktigt är som det ska.. när pusselbitarna bara blir ojämnare och ojämnare.. och du känner att alla lossas som ingenting, men vad kan du göra? vad ska du göra? upp, fram, tänk till, tänk tillbaka... jag har bra vänner det vet jag. jag har vänner som jag kan lita på, jag har perioder i mitt liv precis som du, när allting inte riktigt känns som det ska, när man bara önskar att just du, kunde lägga rätt pusselbitarna som ligger fel.. men kan det vara försent? kan det kanske inte spela någon roll om du ens tänker försöka? det kanske är försent? är det någonsin försent? jag tror inte det.. jag tror att det aldrig kan vara försent.. bättre sent än aldrig? jag känner när jag går att allting inte är som det ska. jag går ner, bak, tänker till och tänker framåt. jag hoppas att du också gör samma sak. för missförstånd och små saker är så onödiga. lägg inte onödig energi på sådant som att dra egna negativa slutsatser... som jag sa det är onödigt. jag hoppas att du inte står kvar, att du går med mig, i motvind. i medvind. i regn och skur. det är nu man märker vilka som står en nära, för var dag som går märker man hur älskad man blir av dem man älskar, hur hatad du blir av dem som inte känner dig. men bry dig inte om det. bry dig bara om sådant som får dig att må bra. allt annat kan kvitta. så när du känner att pusselbitarna bara blir ojämnare och ojämnare, tvivla då inte att försöka rätta till dem, om du anser att det är värt det!

det var de jag hade att säga idag.- jag går Ner, bak, tänker till och Tänker Framåt! snälla gör det du också!


Kiss´nhug.


Kommentarer
Postat av: blert

Bra skrivet vännen! Klockrent, <3

2010-05-02 @ 20:08:17
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0