red lips.

shit inget höjdar väder denna helg.. men det kunde väl ha varit värre.. men snö och kyla shit.. men lite sol skadar ju inte:) ah nu sitter jag och tänker.. som vanligt.. det är något jag är bra på.. har du varit med om att du tänker så mycket att du inte vet vart du ska ta vägen? så har jag ibland rätt ofta den senaste tiden, men jag tänker inte på dig så du behöver inte börja tänka på vad jag tänker på nu (haha)..=)

Nee men jag tänker på när jag förra året 2009 befann min på en ö längs afrikas kust men som tillhör Spanien.
självklart pratar jag om Gran Canaria... åkte dit med skolan som en APU vecka, där för oss då fotbollstjejer var ett tränings läger, med mycket bra träning, löpning på stranden/sanddyner, styrka/fys, Löpning, fotbollsträning, en match. det skulle egentligen inte spelats någon match men vi lyckade som tur var att hitta ett motstånd som  faktiskt hade bra spel!=)
Shit den veckan var så sjukt rolig, det är en av Många saker som jag kommer att minnas från min gymnasietid på John Bauer!!♥


gjorde ett litet Collage.


Nu ska jag duscha äta och ta lill Cocoo´s till hennes DancePractice:) sen har Glanshammar (damer) match idag GOoo GiiF, ska åka och se den med bästaste Jay=)

aja Ha en jätte bra söndag, kanske hinner slänga in fler inlägga idag senare pådagen.

(och justja, för er som tror att JB är ett fritids så kan jag berätta för er att jag ska plugga ikväll och med det menar jag att JB är motsattsen till de ni tror, inte något naturprogram heller, men de e INGEN fritidsverksamhet!)


 

Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0