the sun is here, what more can i ask for?

Ojoj ni som har ett tag till studenten.. ni kommer också att få gå igenom det jag går igenom nu.. känslan av att snart bara få göra precis vad du vill när du vill.. inget plugg (så länge du inte väljer att börja plugga på universitet) men allt kul som händer de sista året på gymnasiet.. shit det ska blir så skönt.. men samtidigt så läskigt.. Vad händer efter att jag tagit studenten?

Min plan lyder så här: under sommarlovet ska jag stanna kvar i örebro även om jag vill booort härifrån för ett tag i alla fall.. men under sommarlovet ska jag, 

* Ta körkortet

* Jobba

* Utlandsresa till Barcelona

* Cherie´s summer danceCamp!

* Spela Fooootboooll♥

*Umgås med nära och kära!

* Feta BBQ´s kvällar

* Grönan med härliga människor

* Sjuukt sköna och minnesfulla dagar!

* M.M ♥

men nu är det fortfarande ett tag till det.. Jag har nu en massa härligheter att uppleva.

Next upp är ikväll ska till jojjo för lite lagmyys pyys Men the GlansHammer;) På onsdag har jag balen. (prövade klänningen igår.. ja klänningen får tala för sig själv på onsdag.. ) HOPPAS På fINT VÄDER På onSDAG!!!

har lite skoluppgifter kvar som måste göra! gogo kasssi..

Hoppas ni som väntar på ett sommarlov, lääängtar! för de gjorde jag alltid när man visste att man skulle få ett sommarlov med många roliga minnen, och händelser att uppleva!

Ha en fortsatt bra Lördag. (det ärfortfarande heeelg for godsaaake!)



Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0