The Time!

Tiden.. shit man hinner knappt med, idag har jag varit i skolan, jag var och hälsade på Arne Holmberg http://sverigesradio.se/webbradio/?type=broadcast&id=2359712 där jag pratade om mitt projektarbete som jag har hållt på med dem senaste månaderna, och igår kan man väl säga att jag slutförde mitt arbete.. för mer information kan ni gå in på den här bloggen. http://barnenivalparaiso.blogg.se/

Det är mycket i skolan nu mera... Idag hade vi äntligen Klassråd där vi gick igenom hur vi ska göra och vad vi ska göra tillsammans nu sista tiden som "klassen Lisa" ja vår klass heter Lisa för er som inte visste det.. vi har inte sp7d eller nått sånt namn utan vi har namn ifrån saga om John Bauer.. tro de eller ej men namnen är tagna utifrån den sagan.. hur som helst pratade vi om att ha en klass dag tillsammans, så på vår lediga dag på fredag ska vi träffas för att umgås, lira lite fotboll, kubb, m.m! ser fram emot det!

Sen pratade vi om studenten och äntligen har vi i stortsätt planerat klart om hur den stooora dagen ska se ut=) också något jag ser fram emot!

Ah nu ska jag äta i alla fall och sedan åka och kolla på träningen, eftersom jag fortfarande inte kan delta pga sjukdom/ förkyld och hosta.. jag är nu inne på min 4:de vecka WOOHOO någon som vill byta?=)

Peace Out.
 



Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0