think, think, think!

mycket som händer just nu.. mycket plugg nu in i det sista, serien har äntligen börjaT kanske inte den bästa starten , men vi har hela säsongen att ta igen det! nu är typ snart allting klart inför balen..=), sen är det studenten sjuk typ en månad kvaaaaaaaaaaar:S kommer ihåg när jag gick på lågstadiet och mina syskon tog studenten.. shit jag så dem "så stora" nu är jag själv "stor" känner mig inte som de hahah menmen, nu är tiden inne för mig också.. ser fram emot det.. körkortet ska fixas också till sommaren.. ah resa till barcelona också.. ja jag gillar ju när jag har fullt upp.. och plugget ja de e väl bara gilla läget.. ne nu måste jag sussa, sängen väntar, Peace out!

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0