Maj 8, 2010

Födelsedags firandet igår blev nog lyckat tror jag:), hoppas att du hade en grym kväll igår Nil



Killen med grå t-shirt:)

fyllde år igår så de firades med grillning, och utgång blev en rätt lyckad kväll om jag får säga det själv..

idag har jag jobbat, och varit med sandra, kollade barca och de var ju skönt att dem vann matchen.. nervöst när dem började slarva.. men men bollen e ju rund. nu började filmen You Got Served! så den ska jag se, imorn blir de nog plugg och dans, fotboll och vänner, mkt på en o samma dag GillarT=) annars ha en nice lördag för er party pinglor nu blir de sängen för min del!=)


 

 

Collage från igår



Kiss´nhug.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0