when time passes by.

kom nyss hem från skolan, fick sluta 3 idag för att det är röd dag imorn, ah de var skönt iaf, men några timmars matte..=) äntligen fick hon mig att fatta potens ekvationer!!! ska försöka att inte glömma de och plugga lite matte nu under dem närmsta dagarna.. men shit jag skämtar inte, jag har rester kvar.. som jag bara vill bli av med så idag ska jag tillägna min tid till att plugga, efter att jag sovit lite.. är för trött, när man är lite smått krasslig är det anträngande att vara i skolan, men ändå går man dit dels för att man inte är sängliggandes.. och dels för att inte hamna efter i skolan.. så ja nu blir de jonblund ett tag och sedan PLUGG!


inte långt kvar till studenten!

skriver senare so long=)



Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0