Loong day.

vilken lång dag det har varit, först jobb sen kom min si´s o hämtade mig på på jobbet, och vi hängde hela eftermiddagen.. de var behövligt med syskon kärlek.

Nu då har varit hemma ett tag pratade med min vän från usa, det var lika trevligt som vanligt.. har gjort några toast´s det var göött.. och nu är det barca-real madrid... hejja barca!! hoppas verkligen att det blir barca! 0-0 står de i halvlek får se hur detta slutar..

Nudå ska jag fixa lite med mitt projekt o resten av "att göra-listan".. här kommer lite bilder..

Jag beundrar verkligen den här tjejen... hur coool e inte hon?!




http://www.youtube.com/watch?v=Q_pnFhFjNtY&feature=player_embedded


Kolla den länken om hon e grymmm, själv fick jag rysningar..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0