Pretty as a picture.

Damn the time were is it were am I?! Jag har jobbat så mycket den senaste tiden så har inte haft tid eller lust för annat , Överlevnad... jobb, träning, jobb jobb jobb.. But Hey i love it! And it´s worth it...

Whats new then? Skriver under för ett kontrakt för mitt lilla råtthål, tjoho! ja det är så litet alltså ni skulle bara veta.. Har fått deklarations papprena o tjoho vad bra de slutade kommer sitta fint min lite semester pengar mitt i sommarRuschen... :)

Idag fick man sluta tidigare vilket satt fint..:) så det blev bio såklart på en fredag med my si´ses och de blev filmen Rio!


Shit idag kände jag verkligen för att skriva, Det har passerat ett halv år Här i Stockholm... damn alltså tiden går såå fort.. snart för ett år sedan tog jag studenten.. det känns som om det var igår.. den där dagen.. fan vad lycklig jag var då jag är lycklig nu också.. men till alla er som får uppleva studenten GRATTIS ha så sjukt kul den dagen o se inga berkymmer! ni kommer tacka er själva...

... och alla jag fick uppleva min dag tillsammans med dom bästa verkligen! ♥



 

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0