And you can tell everybody this is your song.

Kom hem från en hel dag på jobbet.. shit jag kanske ser en aning sliten ut när det kommer fram en kvinna på perrongen och frågar om jag är okey, om jag mår bra.. jag blev helt chockad LOG tillbaka och sa att jag bara mådde bra, och då frågar hon mig om jag är säker.. ja sa jag igen och log lite irreterat.. jag var trött o hungrig.. haha rätt komiskt men nu e jag hemma och mätt för min Romie laga mat till mig:)

Nu när man e hemma själv några timmar så sitter jag o lyssnar på musik just nu lyssnar jag på en person som jag inte lyssnat på seedan i somras med min vän blert.

 minns du ?..
Nu är det dags för att möblera mitt lilla rum o städa tjohoo!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0