Damn it´s a beautiful Day.

Idag är det en sjukt bra dag det känner jag på mig.. ska äta frulle snart och sedan bege mig in mot stan för att fixa lite ärenden..

Något som kan störa mig grovt är när folk lägger sig i och ska kommentera andra människors kroppar på ett negativt sätt som personen ifråga aldrig bett om, det är en sak om personen ifråga aldrig får veta vad du tycker och tänker om henne/honom ALDRIG FÅR VETA!!.. Men när man säger det rakt ut till personen Det är inte okej!..;S Fan låt människor vara människor oavsett deras utseende!
Om du inte gillar någon annans utseende gå alltid till dig själv skulle jag vilja höra att någon säger till mig vad de tycker & tänker om mitt utseende" precis de jag just nu tänker om henne/honom.
Det är så sjukt jävla lätt att bara slänga ur sig. OCH  sånt är bara elakt och man vill ju verkligen inte personens bästa direkt när man säger så.. Så Sluta med elaka kommentarer bara för att vara elak, vissa kan tycka "ja men jag försöker ju bara hjälpa henne/honom" JA MEN se till och göra det på rätt sätt då!

Överösa med människor positiva sidor och utseenden det mår vi alla bra av!


Jag älskar att tända ljus oavsett tid på dygnet..


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0