Everyting happens for a reason!

Stockholm.. Jag ångrar aldrig en dag att jag flyttade hit.. det är sjukt trivsamt även om det inte gick min väg alla dagar här den första tiden så är den tiden förbi-passerad och det finns fan inget nu jag inte skulle kunna klara av själv. Tror jag, eller vet jag. Jag tror att jag blir kvar här ett bra tag till sedan får jag se vart jag tar vägen..
Men idag rullar det mesta på, och i Helgen blir det kul..

JA.. Det blir åland i helgen.. för en fotbollsturnering och jag ska hitta tillbaka till min kärlek.. bollen.
klockan e mkt och måste packa det ska bli så sjukt roligt!!

Ni vet när ni tänker så mycket att ni inte vet vart ni ska ta vägen? Det behöver inte ens handla om dig själv.
så har jag nu.. jag hoppas bara att allt löser för dig och som du alltid säger: everyting happens for a reason.  Jag hoppas bara att det blir till din fördel.. ♥.




Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0