Here i Go Again...

Shit.. det här var ett tag sedan.. har funderat ett tag nu på att återuppta skrivandet på min blogg.. Det var ungefär 4 månader sedan jag tog min s.k.a bloggpaus... Och nu efter mkt "tjat" av my dear friend så känns det rätt att börja.. vet inte hur mkt jag kommer att uppdatera den men det kommer när det kommer!

Fyra månader har gått som sagt och mycket har hänt.. för snart 4 månader sen lämnade jag allt (förutom famlij och vänner såklart) i lilla staden örebro. jag flyttade till något större med fler möjligheter.. Stockholm.
Den första tiden bodde jag hos mina pappa och sedan snart en månad så har jag bott för mig själv i en liten liten lägenhet.. det är litet men mysigt:). För övrigt jobbar jag och spelar boll.
Har lite saker jag vill göra här i sthlm så kommer att vara starten på min "karriär" kan eller vill inte avslöja något än.. men kul som fan kommer det att bli, vet dock inte när det kommer att bli av men snart så mycket kan jag säga. This Year is my Year, Is our Year.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0