The spring is here i can feel it..

Våren närmar sig helt sjukt skönt.. hur lång har inte den här vintern kännts? den är inte riktigt över.. men snart så! Föreställer mig när man bara kan slänga på sig skinn jackan eller en annan tunn vårjacka och kunna gå i mina härliga converse utan att det ska kännas som man inte har några fötter kvar..  och efter det kommer ju sommaren som jag bara längtar till.. ska åka utomlands oftare fan :) de vore så sjukt najs..

Idag hann jag med mycket.. steckte lite  pannkakor till nickanela
men eftersom jag inte har ett riktigt kök (eller köksfläkt) så måste man ha
fönstret öppet.. Så Nickanela skulle sätta på sig en varmare tröja men kolla vad hon hittade i min
garderob.. haha..
Min vän Blerta från usa skulle bli stolt om hon såg/smakade på min pannkakor..
brukar alltid misslyckas i köket.. men efter att ha bott själv i ett tag börjarn det vända till min fördel jag blir bättre o bättre kanske blir en mässterkock snart, vem vet. nu orkar jag inte skriva mer resten får ni se i blider.
dagen i bilder.














Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0