love love this.. Life.

Då var man hemma igen,, efter en weekend resa i fiina paris.. en helt annan värld men jag gillade verkligen paris.. Tillbringade resan tillsammans med min syster o hennes nära vän. Mycket mat och shopping hann vi med även en biokväll där vi såg water  for elephants.. we liked it!!

åkte natten till onsdagen var framme i paris på morgonen/förmiddagen.. landade i sverige på lördags förmiddagen.. om vi hade fint väder  alla dagar,  från 25-29 på fredagen!! Helt Bananas Underbart..

Här landar vi i paris!

Besökte en jätte stor kyrka, som har en sjuk uppsikt!

För oss alla som älskar CONVERSE!

Triumphbågen!

Word!

Notre dame!

EifelTornet!

Skrev såklart mitt namn och datum när jag väl var uppe!

Andra våningen loove paris!

On top of the eifeltower! utiskten var sjuk!

Hade vägarna förbi Mona Lisa!

Vill bosätta mig på starbucks!<3


Slänger in ett inlägg ikväll, nu ska jag plocka undan här hemma sedan börja med mitt projetk! Ha det så bra så länge,


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0