sick of being sick..

ah då är man sjuk.. man blir lätt uttråkad när man e sjuk speciellt när man bor själv.. så det blir väl en film marathon idag med! en annan sak som e iriterande när man e sjuk är att man sällan har orken till att äta.. och man ligger där å mår dåligt och på det är man utsvulten.. men idag mår jag bättre så då ska jag passa på att fylla min kropp men energi och näring.. sen blir det nog film..

Pratade med bästa blerta som packar för fullt inför hemkomsten över sommarn.. det var ändå ett tag sedan vi sågs även om skype är den bästa uppfinningen!! så längtar jag till dess att jag får se dig in real life!!:) ♥
 
(ps, ska göra henne lite avundsjuk nu precis dagarna innan hon är här.. med bild på svensk frukost!:)
Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0