bulle is the shit!

Lång dag det visste jag men visste inte hur sent jag skulle vara hemma.. och ändå trots att man är trött när man kommer hem så har jag så svårt att varva ned....:/ så nu har jag lyckats betala lite räkningar de e gjort för den här månaden!:)

shit chattade nyss med min syster som är i COSTA RICA eller dom befinner sig för att vara exakt i montesuma!,, ville sågärna också följa med, men ah inte så passande nu för mig. men så härliga bilder dom lagt upp på fb, gör att jag ångrar lite att jag inte krigade ihop pengarna... men men kan inte få allt:))

ska väl packa lite nu, imorgon åker jag till hemstaden  örebro! blir kvar där några dagar!

Här kommer en video på min favoriiiit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0