love Paris!

Hej, sitter nu och kollar på mina bilder från paris, var där i våras/sommras tror jag och blev förälskad i staden! så bara för det tänkte jag bjuda lite bilder från när jag var där!:)

Testa deras crepés, men nutella i sååå gooott!!
Efter en heldag på stan så blev det bio men innan det bild på fina solnedgången!


Självklart tog vi oss upp i eifeltornet! högst upp!
så skrev jag mitt namn att jag varit där! lite töntigt kan tyckas men inte jag ;)


och högst upp på toppen kollade jag på en fin utsikt, allt var så litet bilarna såg ut som myror!


utanför notredam! Glad Chey!



Ny har jag tänkt sova åt precis en semla! såå gott efter att jag petat bort all grädde , har lite svårt för grädde vet inte varför så smaklöst.. aja godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: stina

vi kanske kan åka till paris på en weekend i vår? :)

2012-02-23 @ 13:42:26
Postat av: kassi

stina!! : III would love tooooo!!!!:)))

2012-02-24 @ 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0